Αξίες Υπηρεσίας Yutong Bus
-
Ο Πελάτης Πρώτος
Το δόγμα εξυπηρέτησης «Πελάτης πρώτος» στις υπηρεσίες της Yutong σημαίνει ότι κάθε απόφαση που παίρνουμε σχεδιάζεται για να θέσει τις ανάγκες σας στο επίκεντρο. Στοχεύουμε να κατανοήσουμε σε βάθος τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και να παρέχουμε λύσεις που όχι μόνο τις καλύπτουν, αλλά συχνά υπερβαίνουν τις προσδοκίες σας.
-
Άμεση Υπηρεσία Yutong
Όταν προκύψει πρόβλημα με ένα λεωφορείο Yutong, σας υποσχόμαστε ότι η ομάδα μας θα είναι πάντα δίπλα σας. Η εξειδικευμένη ομάδα άμεσης εξυπηρέτησης επισκέπτεται τακτικά τους πελάτες μας και αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να επιλύσει τα προβλήματα σε πρώιμο στάδιο, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό ποσοστό λειτουργίας των οχημάτων.
-
Υπηρεσία Μιας Στάσης
Ως κορυφαίος κατασκευαστής λεωφορείων και πούλμαν παγκοσμίως, στοχεύουμε στην παροχή μιας απλής και ολοκληρωμένης υπηρεσίας. Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ζητήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η αφοσιωμένη ομάδα λεωφορείων εξυπηρέτησης πελατών μας θα φροντίσει για τα πάντα μέχρι την επίλυση του θέματος.
-
Ο Πελάτης Πρώτος
-
Άμεση Υπηρεσία Yutong
-
Υπηρεσία Μιας Στάσης
-
ΓρήγορηΓρήγορη
-
365 ημέρες υποστήριξη επί τόπου
-
Άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών
-
Πλήρης υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής (ορισμένες ως επί πληρωμή υπηρεσίες)
-
-
ΕπαγγελματικήΕπαγγελματική
-
Τυποποιημένες διαδικασίες συντήρησης
-
Υπηρεσίες Link+ Smart
-
Εξατομικευμένα πακέτα λύσεων
-
-
ΕπιμελήςΕπιμελής
-
Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
-
Επαγγελματική εκπαίδευση πελατών
-
Προληπτική φροντίδα πελατών
-
Παροχή Καλύτερης Υπηρεσίας
Τα προϊόντα μας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των διαφορετικών τμημάτων της αγοράς, βελτιώνοντας το ποσοστό λειτουργίας και ενισχύοντας την ασφάλεια του οχήματος για να σας προσφέρουν μια εμπειρία χρήσης χωρίς ανησυχία. Επίσης, μειώνουμε το κόστος και αυξάνουμε το κέρδος για να δημιουργήσουμε αξία για εσάς.
Πέρα από την αριστοτεχνική κατασκευή, την αδιάκοπη προσοχή στη λεπτομέρεια και τον αυστηρό ποιοτικό έλεγχο, η Yutong ξεχωρίζει χάρη στην πρώτης κατηγορίας εξυπηρέτηση πελατών – βασικός λόγος που κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών λεωφορείων παγκοσμίως. Κάθε λεωφορείο και πούλμαν της Yutong υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμές, με τυχόν ζητήματα να αναλύονται και να επιλύονται αυστηρά ώστε να πληρούν τα απαιτητικά μας πρότυπα πριν από την παράδοση.
Σύμφωνα με την ισχύουσα τοπική νομοθεσία και κανονισμούς, τις σχετικές συμφωνίες με τους πελάτες και τις διατάξεις του Εγχειριδίου Εγγύησης, η Yutong θα παρέχει δωρεάν επισκευή χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά οχημάτων Yutong με εύλογο και αποτελεσματικό τρόπο για βλάβες που προκαλούνται από πρόβλημα ποιότητας προϊόντος εντός της περιόδου εγγύησης.
Πέρα από την αριστοτεχνική κατασκευή, την αδιάκοπη προσοχή στη λεπτομέρεια και τον αυστηρό ποιοτικό έλεγχο, η Yutong ξεχωρίζει χάρη στην πρώτης κατηγορίας εξυπηρέτηση πελατών – βασικός λόγος που κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών λεωφορείων παγκοσμίως. Κάθε λεωφορείο και πούλμαν της Yutong υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμές, με τυχόν ζητήματα να αναλύονται και να επιλύονται αυστηρά ώστε να πληρούν τα απαιτητικά μας πρότυπα πριν από την παράδοση.
Η περίοδος εγγύησης και η δέσμευση των προϊόντων Yutong θα εφαρμόζονται σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Εγγύησης που εκδίδεται με το όχημα. Το εγχειρίδιο εγγύησης περιγράφει με σαφήνεια την περίοδο εγγύησης και τα στοιχεία συντήρησης των λεωφορείων Yutong.
Σύστημα Ενδυνάμωσης Πελατών
Η Yutong δίνει μεγάλη προτεραιότητα στην ενδυνάμωση των πελατών για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των προϊόντων Yutong. Για το σκοπό αυτό, έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης πελατών ως μέρος των υπηρεσιών λεωφορείων και πούλμαν Yutong, για να ενισχύσουμε την ικανότητα των πελατών στη χρήση, συντήρηση και διαχείριση των λεωφορείων και πούλμαν.
-
Συστηματικές εκπαιδεύσεις
-
Δεξιότητες Oδήγησης
-
Συντήρηση
-
Διαχείριση Λειτουργίας
-
-
Ευέλικτες και ποικίλες μέθοδοι εκπαίδευσης
-
Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου
-
Εκπαίδευση μέσω ζωντανής μετάδοσης
-
Εκπαίδευση επί τόπου
-
Επαγγελματική Ομάδα Υπηρεσιών
-
Σύστημα Επαγγελματικής Πιστοποίησης
Υπάρχουν τρία επίπεδα επαγγελματικής επάρκειας: αρχάριο, ενδιάμεσο και προχωρημένο. Μόνο πιστοποιημένο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών λεωφορείων μπορεί να εκτελέσει την εργασία.
-
Άμεση Ομάδα Εξυπηρέτησης του Κατασκευαστή
Η Yutong διαθέτει σήμερα ομάδα εξυπηρέτησης 760 ατόμων, η οποία επισκέπτεται τακτικά τους πελάτες για να εντοπίζει και να επιλύει άμεσα πιθανά προβλήματα.
-
Διεθνή Κέντρα Εκπαίδευσης
Η Yutong ίδρυσε το πρώτο της εκπαιδευτικό κέντρο στο Zhengzhou της Κίνας το 2007. Έως το 2025, τα διεθνή εκπαιδευτικά κέντρα είχαν πραγματοποιήσει 175 συνεδρίες συνολικής διάρκειας 1.406 ημερών εκπαίδευσης, εξυπηρετώντας 142 σταθμούς συντήρησης και 164 πελάτες σε 51 χώρες και περιοχές, εκπαιδεύοντας 992 συμμετέχοντες.
-
Παγκόσμια Ομάδα Εκπαίδευσης
Από το 2025, η Yutong απασχολεί 34 εκπαιδευτές με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων πελατών και σταθμών συντήρησης παγκοσμίως.
Εγγραφείτε τώρα
Λάβετε ενημερώσεις που σας ενδιαφέρουν.
Υποβολή