Αξίες Υπηρεσίας Yutong Bus
-
Ο Πελάτης Πρώτος
Το δόγμα εξυπηρέτησης «Πελάτης πρώτος» στις υπηρεσίες της Yutong σημαίνει ότι κάθε απόφαση που παίρνουμε σχεδιάζεται για να θέσει τις ανάγκες σας στο επίκεντρο. Στοχεύουμε να κατανοήσουμε σε βάθος τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και να παρέχουμε λύσεις που όχι μόνο τις καλύπτουν, αλλά συχνά υπερβαίνουν τις προσδοκίες σας.
-
Άμεση Υπηρεσία Yutong
Όταν προκύψει πρόβλημα με ένα λεωφορείο Yutong, σας υποσχόμαστε ότι η ομάδα μας θα είναι πάντα δίπλα σας. Η εξειδικευμένη ομάδα άμεσης εξυπηρέτησης επισκέπτεται τακτικά τους πελάτες μας και αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να επιλύσει τα προβλήματα σε πρώιμο στάδιο, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό ποσοστό λειτουργίας των οχημάτων.
-
Υπηρεσία Μιας Στάσης
Ως κορυφαίος κατασκευαστής λεωφορείων και πούλμαν παγκοσμίως, στοχεύουμε στην παροχή μιας απλής και ολοκληρωμένης υπηρεσίας. Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ζητήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η αφοσιωμένη ομάδα λεωφορείων εξυπηρέτησης πελατών μας θα φροντίσει για τα πάντα μέχρι την επίλυση του θέματος.
-
Ο Πελάτης Πρώτος
-
Άμεση Υπηρεσία Yutong
-
Υπηρεσία Μιας Στάσης
-
Clipper-ΥπηρεσίαClipper-Υπηρεσία
-
Μια κλήση για συντήρηση
-
24/7 online
-
Προς Yutong απευθείας
-
-
Επαγγελματική-ΥπηρεσίΕπαγγελματική-Υπηρεσί
-
Διορθώστε το σωστά την πρώτη φορά
-
Αποδοτική λειτουργία
-
Μειώστε τους λειτουργικούς κινδύνους του οχήματος
-
Βελτιώστε τις δυνατότητες οδήγησης, διαχείρισης της λειτουργίας του οχήματος και συντήρησης
-
-
Προσεγμένη-ΕξυπηρέτησηΠροσεγμένη-Εξυπηρέτηση
-
Αποκλειστικός διαχειριστής υπηρεσιών
-
Χωρίς ανησυχία
-
Προληπτική εξυπηρέτηση
-
Δραστηριότητες φροντίδας υπηρεσιών
-
Παροχή Καλύτερης Υπηρεσίας
Τα προϊόντα μας μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των διαφορετικών τμημάτων της αγοράς, βελτιώνοντας το ποσοστό λειτουργίας και ενισχύοντας την ασφάλεια του οχήματος για να σας προσφέρουν μια εμπειρία χρήσης χωρίς ανησυχία. Επίσης, μειώνουμε το κόστος και αυξάνουμε το κέρδος για να δημιουργήσουμε αξία για εσάς.
Εκτός από τη σχολαστική δεξιοτεχνία, την έμφαση στη λεπτομέρεια και τον αυστηρό ποιοτικό έλεγχο κάθε οχήματος, η πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών της Yutong είναι αυτό που μας καθιστά έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές λεωφορείων στον κόσμο. Κάθε πρόβλημα που προκύπτει με τα λεωφορεία και τα πούλμαν Yutong κατά τη διάρκεια των δοκιμών αναλύεται και επιλύεται ενδελεχώς, ώστε να πληροί τα υψηλά μας πρότυπα πριν βγουν από το εργοστάσιο.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες τοπικές νομοθεσίες και κανονισμούς, τις σχετικές συμφωνίες με τους πελάτες και τις διατάξεις στο Εγχειρίδιο Εγγύησης, η Yutong θα παρέχει δωρεάν επισκευή χρησιμοποιώντας αυθεντικά εξαρτήματα οχημάτων Yutong με εύλογο και αποτελεσματικό τρόπο για βλάβες που προκαλούνται από προβλήματα ποιότητας προϊόντος εντός της περιόδου εγγύησης.
Εκτός από τη σχολαστική δεξιοτεχνία, την έμφαση στη λεπτομέρεια και τον αυστηρό ποιοτικό έλεγχο κάθε οχήματος, η πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών της Yutong είναι αυτό που μας καθιστά έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές λεωφορείων στον κόσμο. Κάθε πρόβλημα που προκύπτει με τα λεωφορεία και τα πούλμαν Yutong κατά τη διάρκεια των δοκιμών αναλύεται και επιλύεται ενδελεχώς, ώστε να πληροί τα υψηλά μας πρότυπα πριν βγουν από το εργοστάσιο.
Η περίοδος εγγύησης και η δέσμευση των προϊόντων Yutong θα εφαρμόζονται σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Εγγύησης που εκδίδεται με το όχημα. Το εγχειρίδιο εγγύησης περιγράφει με σαφήνεια την περίοδο εγγύησης και τα στοιχεία συντήρησης των λεωφορείων Yutong.
Σύστημα Ενδυνάμωσης Πελατών
Η Yutong δίνει μεγάλη προτεραιότητα στην ενδυνάμωση των πελατών για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των προϊόντων Yutong. Για το σκοπό αυτό, έχουμε αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης πελατών ως μέρος των υπηρεσιών λεωφορείων και πούλμαν Yutong, για να ενισχύσουμε την ικανότητα των πελατών στη χρήση, συντήρηση και διαχείριση των λεωφορείων και πούλμαν.
-
Συστηματικές εκπαιδεύσεις
-
Δεξιότητες Oδήγησης
-
Συντήρηση
-
Διαχείριση Λειτουργίας
-
-
Ευέλικτες και ποικίλες μέθοδοι εκπαίδευσης
-
Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου
-
Εκπαίδευση μέσω ζωντανής μετάδοσης
-
Εκπαίδευση επί τόπου
-
Επαγγελματική Ομάδα Υπηρεσιών
-
Σύστημα Επαγγελματικής Πιστοποίησης
Υπάρχουν τρία επίπεδα επαγγελματικής επάρκειας: αρχάριο, ενδιάμεσο και προχωρημένο. Μόνο πιστοποιημένο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών λεωφορείων μπορεί να εκτελέσει την εργασία.
-
Ομάδα Άμεσης Υπηρεσίας του Κατασκευαστή
Η Yutong διαθέτει μια ομάδα εξυπηρέτησης 198 μελών, η οποία περιλαμβάνει 68 διεθνείς εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, για να πραγματοποιεί συχνές επισκέψεις στους πελάτες μας, επιτρέποντας την έγκαιρη ανίχνευση και επίλυση οποιωνδήποτε προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν.
-
Διεθνή Κέντρα Εκπαίδευσης
Το πρώτο εκπαιδευτικό κέντρο της Yutong Bus άνοιξε το 2007 στο Ζενγκζού της κεντρικής Κίνας. Σήμερα, διαθέτει τέσσερα κέντρα εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρόνο, αυτά τα κέντρα εκπαιδεύουν πάνω από 1.000 άτομα, προσφέροντας συνολικά 500 ώρες διδασκαλίας, καθώς και αναδεικνύοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας για την ενδυνάμωση των πελατών παγκοσμίως.
-
Διεθνής Ομάδα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης
Η Yutong περιλαμβάνει επίσης 33 εκπαιδευτές και 11 πιστοποιητές, οι οποίοι είναι αφοσιωμένοι στην παροχή συστηματικής κατάρτισης για την ανάπτυξη των ικανοτήτων των πελατών και των παρόχων υπηρεσιών, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός επαγγελματικού συστήματος άμεσης εξυπηρέτησης λεωφορείων Yutong.
Εγγραφείτε τώρα
Λάβετε ενημερώσεις που σας ενδιαφέρουν.
Υποβολή